Faceți căutări pe acest blog

marți, 5 februarie 2013

Uleiul de argan bio


Am auzit si citit destul de multe despre uleiul de argan. I s-a facut o lunga publicitate care nu cred ca este total indreptatita. Spunand acest lucru, ma refer in special la proprietatile sale miraculoase. Sunt de acord insa cu faptul ca uleiurile sunt un element de sanatate adus noua, care ne imbunatateste viata. Cred totusi ca uleiul de argan nu este superior uleiului de migdale ori de masline in ceea ce priveste beneficiile aduse pielii ori parului. Personal, prefer un mix din aceste uleiuri pentru par, iar pentru fata uleiul de migdale, deoarece este mai usor.
Totusi, daca va exfoliate fata si folositi ulei de argan, rezultatele sunt foarte bune. Prietena mea cea mai buna a facut acest lucru si spune ca este foarte multumita de procedura. Ea are tenul gras, il spala bine cu un sapun special, apoi aplica uleiul de argan, tamponandu-l la sfarsit pentru a elimina excesul. Eu am folosit uleiul de argan in combinatie cu peeling si are efecte bune daca nu abuzezi de el, in sensul de a-l folosi in fiecare seara. S-ar putea ca la un moment dat sa ti se blocheze porii si sa apara puncte negre si cosuri. Depinde de fiecare ten in parte, al meu este mixt.
Am folosit uleiul de argan si pentru par si pot spune ca este benefic, mai ales in combinatie cu alte uleiuri. Per ansamblu il recomand, cum o fac cu toate uleiurile extrase din natura ori alifiile natural.
Raport calitate pret: depinde de unde il achizitionati, uneori poate avea pret foarte ridicat
Stelute: 9/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu