Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 27 aprilie 2013

Sampon Vivanatura cu Lamaie si Argan


Din randul descoperirilor mele, va prezint samponul cu lamaie si argan, creat de Vivanatura. Asemeni altor produse din gama Vivanatura, acest sampon pretinde a avea 99%ingrediente de origine naturala sau naturale. In plus, un are parabeni si este procesat la rece.
Pentru parul meu normal spre gras la radacina si uscat pe lungime din causa vopsirii este bun doar daca folosesc neaparat si balsam sau masca pe lungime. Altfel, parul devine prea uscat si se incalceste iar de aici pana la ruperea lui mai este doar un pas.
Imi place mirosul de plante, dar ma cam deranjeaza consistente samponului care este mai curand asemeni unui sapun lichid mai mult apos decat sub forma de gel. Culoarea este de un galben lamaie sters. Se consuma cam repede, depende de cat folositi. Eu trebuie sa ma spal de doua ori, un faces puma foarte multa, insa cea pe care o face este foarte fina si suficienta.
Mie imi place, spala bine, insa cred ca pentru blondul meu trebuie sa iau o varianta mai putin degresanta ori sa dau bine cu balsam si masti pe lungimea lui, macar pana-si revine dupa vopsire. Oricum, este un sampon bland cu scalpul.
Raport calitate pret:bun
Stelute: 8,5/10



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu