Faceți căutări pe acest blog

vineri, 16 august 2013

Sampon Kallos Silver Reflex

Pentru ca inca folosesc samponul Silver de la Kallos, pentru eliminarea nuantelor de galben din parul blond si pentru un par carunt mai frumos, am decis sa scriu acest review. Experienta mea cu acest sampon un a fost una de dragoste la prima vedere, insa in timp s-a dovedit a fi o experienta placuta. Tin sa mentionez ca nu am folosit alte produse de gen, doar in adolescente cumparam bioptanina (sper ca asa se numeste solutia aceea mov) de la farmacie pentru a scoate galbenul pui din par.
Am achizitionat samponul la un pret rezonabil zic eu, de 12 lei. L-m vazut si la supermarket mai ieftin, vreo 9 lei in Auchan, insa n-am avut chef sa merg pana acolo pentru 3 lei diferenta. Bun…Cand l-am deschis, un pera mi-a placut cum arata, un sampon mai curand lichid si colorat albastru-mov inchis. Citisem pe internet diferite reviewuri si am decis sa-l amestec cu samponul meu, o cantitate destul de mare de 600 ml cu vreo 150 ml de sampon Kallos Silver. Zis si facut, culoarea per total a luat nuanta samponului Silver, chiar daca samponul celalalt era incolor, nuanta a ramas la el de inchisa.
La prima folosire, am spalat o data, am clatit repede, apoi am spalat iarasi si am clatit la fel de repede. Citisem la unele fete pe blog ca l-au lasat sa actioneze cateva minute, insa un vroiam sa risc. Bine am facut, deoarece cred ca n-am amestecat bine sampoanele ca mi-a ramas o suvita putin mov, insa aproape imperceptibila culoarea. Ma gandesc ce ar fi iesit daca lasam sa actioneze mai multJ Parul a iesit ok, se mai luase din galben insa doar unde parul fusese decolorat cu praf, pe suvite, blondul mai inchis ramanand cam la fel. Urmatoarele dati insa, am amestecat samponul mai bine si parul incepe sa devina din ce in ce mai pe placul meu, prin urmare sunt multumita de rezultate. Imi spal parul o data la 2-3 zile, iar uneori mai folosesc sampon normal pentru spalare. La acest pret, eu zic ca am facut o afacere buna, insa voi mai incerca alte produse de genul pe viitor, pentru a putea compara.
Stelute: 9/10

Raport calitate/pret: foarte bun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu