Faceți căutări pe acest blog

duminică, 21 octombrie 2012

Sampon Matrix Biolange-Normalizarea scalpului, par gras


In sfarsit am simtit si eu ce inseamna sa-ti scartaie parul la limpezire! Mai simtisem parca inainte de a ma vopsi, cand aveam parul natural si ma limpezeam uneori cu otet la indemnul mamei. Inainte de a-mi achizitiona samponul de pe aoro.ro, am cautat zi si noapte pareri despre sampoanele profesionale, ca in cele din urma sa ma opresc la acesta.
La prima samponare a facut spuma modest, am clatit rapid samponul si am aplicat alta tura de sampon. Ca de obicei, la a doua samponare spuma a fost mai densa si am avut rabdare cateva zeci de secunde sa-mi masez scalpul. Samponul s-a spalat rapid din par, iar acum cat timp scriu aceste randuri parul mi se usuca in mod natural. Parca zaresc urme de stralucire de-a lungul parului, iar mirosul ramas dupa clatire este unul placut si discret. Ma simt curata iar scalpul nu mi-e iritat ca in cazul altor sampoane. Parul e fin la atingere, se aranjeaza usor. Astept sa observ reactiile pe termen lung, am de terminat un recipient de 500 ml, insa voi imprumuta si altor persoane din el, sa vad reactiile pe parul lor. Precizez ca am parul vopsit, scalp sensibil de la atata vopsit (aprox. 15 ani, cu precadere blond), mi se ingrasa repede, il spal tot o zi da, una nu, uneori chiar zilnic. Firul s-a subtiat in timp si s-a mai rarit, ajutat pe langa vopsit si de dieta.
Prima impresie: mi se pare bun, e primul sampon profesional pe care-l folosesc, astept sa vad reactia celorlalte pe viitor.
Dupa o folosire de cateva zile: face spuma multa, miroas subtil, proaspat, lasa parul fin si stralucitor insa a doua zi tot se ingrasa dar parca nu chiar asa de tare.
Raport calitate- pret: bun
Stelute: 8/10

2 comentarii:

  1. si pe mine ma tenteaza acest sampon! Spune-mi, si-a facut treaba pe termen lung? Te-a ajutat impotriva sebumului?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Aura! Pot spune ca este un sampon care curata bine, insa pe termen lung, ca toate sampoanele pe care le-am incercat, isi pierde din efecte. Prietenului meu ii face bine, ii elimina matreata mai bine decat alte sampoane...Inca n-am gasit vreaun sampon minune..

    RăspundețiȘtergere