Faceți căutări pe acest blog

duminică, 21 octombrie 2012

Exfoliant pentru faţă Elmiplant


L-am luat de la sora mea “cu imprumut” crezand ca ma va ajuta cu ceva. Uneori imi mai ies puncte negre si parca faţa mea are nevoie de exfoliere. Asta era înainte să descopăr beneficul scrub din zaţ de cafea cu ulei de masline ori pe cel din zahar brun asociat cu acelaşi ulei. Recunosc însă ca de multe ori mi-e cam lene să prepar amestecul, aşa ca nu mi-ar strica sa apeley la ceva produs minune, direct stors din tub.
Din pacate pentru mine, acest exfoliant care încă traieşte pe rafturile din baie, nu-şi are rostul acolo. Cred că l-am pastrat doar pentru ca nu-mi place să arunc lucruri nefolosite ci mai degraba să le gasesc o întrebuinţare nouă. Aşa că, probabil îl voi utiliza la spalatul picioarelor, deşi mă gandesc că ar trebui sa-mi respect şi picioarele asemeni feţei. Dar rău nu mi-a făcut nici pe faţă, ba chiar nu a avut niciun efect. Miros ok, n-am ce sa zic, dar efecte zero, cel putin în cazul meu. Nici n-am dat bani pe el, dar nici nu l-as mai folosi, nu-i vad rostul.
Raport calitate pret: prost
Steluţe:0/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu