Faceți căutări pe acest blog

luni, 14 octombrie 2013

Crio-Gel Anticelulita Supless Gerocossen



Tocmai ce am folosit pentru a patra oara acest gel si inca simt efectul puternic racoritor. Prima daca cand l-am folosit, am aplicat pe tot corpul, cum faceam cu crema anticelulita de la cosmetic plant. Rau am facut, deoarece cum a intrat in piele, cum am inceput sa simt o racoare puternica, m-am bagat sub plapuma in pijama, dar deageaba. A trebuit sa astept vreo 20-30 de minute sa treaca efectul si sa nu mai sufar de frigJ Ar fi fost bun vara, acum cred ca ar fi trebuit sa iau variant termo.
Dar sa va spun cate ceva despre produs. L-am cumparat din supermarket la pretul de 18 lei, m-am decis cu greu intre varianta termo si aceasta crio a gelului. Argumentul care m-a convins e ca acesta poate fi folosit si in caz ca ai problema ale circulatiei sangelui in picioare. Cele termo sunt contraindicate. Gelul contine cafeisilane, iedera si ulei de portocale. Mirosul este spre mentolat iar textura usoara. Culoarea alba, un alb cu nuante de transparent. Intra destul de rapid in piele. Efecte la prima aplicare: pielea mai fina, in rest nimic nou. Dar mie imi convine si atat, un am sperante de diminuat in centimetri de la un gel anticelulita, insa ma gandesc ca folosind unul in fiecare zi, in timp voi vedea efecte.
Pe ambalajul de 400ml al crio-gelului anticelulita Supless scrie ca ar reduce pana la 3 cm in 28 de zile si ca un are in componenta sa parabeni. O sa revin cu comentarii in caz ca este cazul, pe moment cam atat am de spus despre acest gel. Imi convine ca simt ca am aplicat ceva, probabil efectul acesta de racorire stimuleaza in mod benefic circulatia la nivelul pielii. Probabil o sa-l cumpar din nou, insa data viitoare iau varianta termo si o folosesc pe anumite zone, cel putin cat e frig afara.J
Stelute: 9/10
Raport calitate-pret: foarte bun


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu