Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 5 octombrie 2013

Lapte demachiant si tonic Herbagen

Am fost placut impresionata de acest produs, inca de la prima folosire. Imi plac produsele care iti lasa senzatia de prospetime dupa ce le folosesti, iar acest produs si-a facut pe deplin datoria. Produsul despre care vorbesc este laptele demachiant si totodata tonicul sub sigla Herbagen. Acesta contine extract de ceai verde carea juta la purificarea tenului. Contine deasemenea si shea butter, care presupun ca ajuta la hidratare.


Este conceput pentru tenul mixt si gras, insa presupun ca vara merge pentru orice tip de ten. Pot spune ca textura sa lejera si efectul de prospetime care mi-a ramas pe ten dupa ce l-am folosit, mi-a priit. Lucru acesta un-l pot spune despre alt produs Herbagen pe care am hotarat sa-l incerc, laptele demachiant cu extract de melc. Dar despre acest din urma produs, mai multe detalii cu alta ocazie, dupa ce-l terminJ Oricum, ambele sunt facute din ingrediente 99% naturale.
Despre laptele demachiant si tonicul Herbagen insa, numai de bine. Pretul este in jur de 10-12 lei in supermarket si are 200ml. Incep sa ma axez pe produse romanesti se pareJ
Raport calitate-pret: bun
Stelute: 10/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu