Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 20 martie 2013

Crema pentru albirea tenului, pete si pistrui Farmec

Dupa incercarea mediocra avuta cu crema Isis Glyco-A, ma hotarasem sa incerc o crema mai ieftina care sa rezolve aceiasi problema: petele de pe ten. Trecand prin Auchan, am remarcat crema pentru albirea tenului, pete si pistrui sub sigla Farmec. Dupa cum se observa de pe ambalaj, printre ingredientele de baza continute de crema se afla acizii din fructe. Din cate stiu, acestia au rol exfoliant si sunt benefici pentru ten. Inarmata cu o doza de scepticism, am cumparat totusi crema, mi-am spus ca 8 lei un sunt o investitie pera mare pentru inca o incercare.
La fel ca si in cazul cremei Glyco –A, exista o senzatie usoara de usturime cand aplicati crema pentru albire Farmec. Acest lucru se simte doar la inceput, apoi senzatia estompandu-se rapid. Nu provoaca roseata ori usturime exagerata, daca intampinati asa ceva pe parcursul folosirii, intreruperti utilizarea ei. Despre efecte pot sa spun ca n-am simtit nicio ameliorare in ceea ce priveste subtilele mele pete de melasa,  dar mai incerc. Ajuta totusi la hidratare, pentru tenurile normal/mixte si posibil pentru cele grase. Cat despre pistrui,  nu sunt posesoarea lor pentru a va putea spune o opinie in acest sens. Poate ca aceste pete trec doar cu ajutorul unor tehnici mai profunde, gen peeling chimic ori laser. Nu ma incumet inca sa fac asa ceva, prefer un corector sau fond de ten pentru moment.
Oricum, merita sa incercati crema la pretul acesta, poate in cazul vostru va da rezultate.
Raport calitate pret: ok
Stelute: 7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu