Faceți căutări pe acest blog

vineri, 22 martie 2013

Fond de ten anti-imbatranire Giordani Gold Oriflame


Ani de-a randul am folosit produse Oriflame, aveam in familia distribuitori. Cu timpul, am inceput sa diversific gama de cosmetic si produse pentru ingrijire. Exista un produs care mi s-a parut foarte bun, nu doar pe mine m-a impresionat ci si pe sora mea care este o utilizatoare fidela de ani de zile. Fondul de ten Giordani anti-imbatranire la care ma refer este ambalat intr.-un recipient cu pompita pentru dozare, ceea ce-l face usor de folosit. Se intinde cu usurinta pe piele, are o structura light-cremoasa, iar fata ramane proaspata dupa aplicarea lui. Imi place ca tenul este hidratat, uniformizat, chiar daca acoperirea este una usoara spre medie. Ce un mi-a placut la el a fost faptul ca un este rezistent la transfer, iar hainele mi se murdareau repede, mai ales iarna daca purtam o bluza cu guler inalt, ori caciula albaL In rest, nota zece pentru acest fond de ten, care are inclusa si protectia solara 8, ceea ce-l face mai de apreciat.  Pentru moment folosesc un fond de ten organic, n-am mai avut ambalajul de la acest fond de ten, asa ca am luat imaginea de pe internet. 
Stelute: 9,5/10
Raport calitate/pret: foarte bun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu