Faceți căutări pe acest blog

joi, 21 martie 2013

Gel contur ochi Pure Nature Oriflame

De-a lungul incercarilor mele de a-mi imbunatati aspectul, am folosit si gelul pentru ochi Pure Nature, cu extracte de citrice. Un pera am incredere in gelurile ori cremele pentru ochi, insa pe acesta l-am primit in dar de la mama, asa ca am zis sa-l incerc. Nu mi-a produs nicio surpriza, placuta sau neplacuta, n-am observat niciun efect. Ca toate gelurile, se simte racoritor la aplicare, dar senzatia trece rapid. In rest, ca eran data cu el, ca un eran, tot asa imi percepeam cearcanele. Singurul adjuvant  e batonul corector, dar si acela un le acopera chiar total, dar arata ok. Nu am cearcane mari, dar culoarea aceea albastruie exista pe alocuri sub ochi.
Mai pot adauga faptul ca gelul este din extracte naturale de citrice, iar pretul este unul acceptabil de 10 lei, cel putin atat era in catalog anul trecut. Efecte benefice…doar hidratare, lucru pe care ti-l poate oferi orice ori crema ori ulei.Voi mai posta pareri despre produsele Oriflame, deoarece am folosit multe de-a lungul timpului.
Raport calitate pret: asa si asa
Stelute: 6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu