Faceți căutări pe acest blog

vineri, 22 martie 2013

Conditioner/balsam pentru par vopsit Nature Secrets Orilame


Anul trecut am aruncat flaconul aproape jumatate plin de balsam pentru par vopsit Nature Secrets, comandat din catalogul Oriflame. Ramasese pe marginea cazii, uitat. Desigur, uitarea aceasta a avut un motiv intemeiat. Un mi-a placut deloc, cand am indraznit sa-l folosesc imi facea parul lipsit de stralucire, aproape imbacsit. Am avut ghinion, ca de altfel cu toate sampoanele si balsamurile de la Oriflame. Poate altora le prieste aceasta gama, ramane sa incercati, asta daca va incumetatiJ Are in compozitie, extract de afine si floarea soarelui. Mi-a placut mirosul de afine, ador aceste fructe, in rest..nimic bun. Va dati seama ce efecte a avut pe parul meu, daca in ciuda faptului c ama incapatanez sa folosesc produsele cumparate pana la capat, pe acesta l-am abandonat la mijloc..
Raport calitate pret: L
Stelute: una pentru miros…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu