Faceți căutări pe acest blog

joi, 10 ianuarie 2013

Sapun moale vegetal si Lotiunea CHELSTOP


Caut de ceva timp produse care sa ma ajute cu regenerarea parului (de pe cap)J Vopsindu-ma blonda atatia ani, parul meu s-a subtiat considerabil mai ales in partea din fata a scalpului. Am cautat pe net pareri despre anumite marci de sampoane ori lotiuni si am ales sa incep experimental cu cele mai ietine, iar in caz ca nu dau roade, trec la cele mai putin ieftine.
Alaltaieri m-am spalat cu sapun vegetal lichid de la Hofigal. Acesta promite stoparea caderii parului si regenerarea lui, folosit impreuna cu lotiunea Chelstop. Pe langa acestea, este natural, fara parabeni. Pentru persoanele ingrijorate de firele albe, sapunul moale vegetal promite repigmentarea dupa utilizarea de minim sase luni a produsului. In plus, este bun si pentru pielea sensibila a corpului. Eu ma gandeam sa-l folosesc sip e intregul corp dupa terminarea gelului de dus, sa vedem efectele.
Dupa prima utilizare pot sa spun ca am ramas placut impresionata de ambele produse, desi dupa folosirea sapunului am sesizat ca matreata probabil existenta anterior sau nu pe scalp a inceput sa se desprinda. Am observant ca scalpul nu mi se mai irita cum o facea la Alpecin de exemplu. Sapunul vegetal este bland cu scalpul insa o sa vad pe parcurs ce e cu putina matreata pe care o am, poate exista lipita pe scalp si acum se curate scalpul si se desprinde, nu prea imi dau seama exact cum e scalpul din cauza ca e acoperit de par sis per ca va ramane asa pe veciJ
Lotiunea chelstop are un effect revulsive, revigorant, cred ca pune in miscare sangele pielii scalpului. Oricum, de la prima utilizare parca am observant ca nu-mi mai cade asa mult parul, insa iau de cateva zile si un complex pentru par, unghii si piele plus mi-am tuns si varfurile ieri. Pe langa toate astea, am folosit si o masca preparata de mine din ulei de argan, ulei de masline, ulei de ricin si putin suc natural de lamaie. Ieri mi-am dat cu vitamin E uleioasa pe varfuri, iar azi mi-am achizitionat crema pentru par cu petrol de la Vivanatura. In plus, mi-am comandat ceva produse pentru par de pe un site englezesc, o sa va relatez experienta dupa ce le folosesc.
Per ansamblu, cred ca o sa cumpar din nou sapunul moale si lotiunea Chelstop, asta daca actioneaza tot asa in continuare. Exista si anumite dezavantaje ale produselor, unul dintre acestea fiind faptul ca sunt lichide de o culoare maro inchis care curg si cam murdaresti flacoanele cand te speli, dar acesta nu e neaparat un inconvenient care sa deranjeze prea mult. Unul mai semnificativ ar fi acela ca dupa spalarea cu sapunul moale ar trebui sa folosim o masca sau un balsam, deoarece cam usuca parul. Dar merita toti banii, sunt produse bune si ietine, aproximativ 12 lei fiecare, depinde de unde le achizitionati.

Revin in data de 28.03.2013 cu noutati: Sapunul moale ii provoaca prietenului meu matreata mai multa chiar decat are in mod normal, nu prea este eficient din acest punct de vedere. Mie imi usuca tare parul, dar anticadere este eficient. Il mai folosesc si pentru spalarea pielii si imi place. Lotiunea e si ea  buna, are efect revulsiv dar cam ramane parul teapan dupa folosirea ei. Recomand balsam/masti de par.
Raport calitate/pret: bun
Stelute: 8.5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu