Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Masca detoxifianta cu argila Ana Aslan


Mi-am achizitionat masca detoxifianta cu argila la indemnul unei prietene cosmeticiene. Intr-adevar, pot sa spun ca masca mi se pare foarte buna, mai ales daca o folosesti dup ace stai la aburi si ai porii deschisi. Este o masca care miroase ca majoritatea produselor din gama Ana Aslan, cu argila. Personal, apreciez mirosul acestor produse, dar mai presus de toate, calitatea acestei masti. Nu stiu daca si-a pastrat textura, eu am achizitionat-o anul trecut, dar anumite produse se schimba in timp. Pot spune ca m-a tinut cateva luni, deoarece nu puneam foarte mult, doar cat sa imi acopere fata cu un strat subtire. Stateam asa in timp ce faceam dush pe corp de exemplu, apoi la sfarsit spalam masca de pe fata. Pielea ramane moale si curate, hidratata. O sa caut sa o reachizitionez, chiar daca mi-e cam lene sa aplic masti, dar odata pe saptamana nu o sa fie chiar asa mare deranjJ Uitasem, are si un pret bun, atunci am dat 17 lei pe ea, acuma nu stiu cat este, dar presupun ca nu cu mult mai scumpa, si tine muuult!
Raport calitate/pret: excelent
Stelute: 9,5/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu