Faceți căutări pe acest blog

vineri, 25 ianuarie 2013

Elixir pentru volum Joico body luxe


Am cumparat acest elixir pentru volum dupa ce am citit nenumarate review-uri despre produsele  Joico. Nu folosesc produse pentru aranjat parul, insa vroiam ceva de calitate pentru a-i da cat de cat volum. La prima olosire produsul mi-a placut. Are consistenta unui sampon crema. Se toarna putin in maini, apoi se intinde pe parul uscat. Eu am tinut capul aplecat cand am aplicat, stiu din experienta ca daca iti usuci parul cu capul in jos, acesta capata mai mult volum, asa ca am purces in acest fel. Imi place ca parul nu devine teapan ci ramane moale, cu volum. Nu stiu cum arata parul daca il speli, aplici crema si apoi il usuci.  Dupa vreo trei aplicari in zile diferite, m-am cam plictisit de aceasta crema pentru volum, insa voi relua probabil aplicarea cand voi fi in dispozitia necesara. Miroase bine, insa un inconvenient pentru mine e faptul ca mainile devin lipicioase putin dupa aplicare. Desigur, exista apa si sapun pentru spalarea lorJ Eu cum nu folosesc produse pentru fixat ori volum pot sa va spun ca gradul de fixare si volum e unul mediu, insa e bun pentru mine. Pretul  e cam piperat, 55 ron parca, cam mult, dar tinant cont c ail folosesc rar, cred ca o sa ma tina o vesnicie.

Raport calitate pret: cam scump
Stelute: 8/10



Un comentariu:

  1. si eu imi doresc de mult timp acest produs :) Poate da rezultate mai bune in combinatie cu intreaga gama(sampon si balsam)

    RăspundețiȘtergere