Faceți căutări pe acest blog

vineri, 25 ianuarie 2013

Lapte demachiant Yves Rocher cu ceai detoxifiant


Am cumparat acest demachiant Yves Rocher in acelasi timp cu lotiunea micelara despre care am scris deja. Demachiantul are un moros de iarba care nu ma prea incanta, insa acest lucru tine exclusive de gusturile fiecarei persoane. Este un demachiant care isi ace datoria, aceea de a curate fata, insa nu ma impresioneaza cu nimic special. Pot spune ca intr-adevar, curata. Dar oricat de bine ar pretinde ca curate, chiar daca ma demachiez zilnic, dimineata si seara, tot mai imi apare cate un cos din cand in cand. Desigur, acest lucru poate tine strict de altceva, problem interne, nu externe. Poate nu ma alimentez cel mai correct posibil acum iarna, ori poate uneori apar doar in anumite perioade specifice, cand exista un dezechilibru hormonal etc. In concluzie, este un demachiant ok, curata machiajul de pe ten si ochi (eu il folosesc si pentru ochi si nu ma irita), are textura destul de lejera. Pretul e destul de mare, zic eu aproximativ 35 de roni am dat pe el, nu mai stiu exact. Depinde insa si daca prinzi sau nu promotii. Insa pentru parumurile acelea care nu-mi plac ori o plasuta de cumparaturi subtire care nu merita nici sa o iei gratis, nu as mai comanda. Fiecare cu parerea sa, desigur.
Raport calitate/pret: pret cam mare pentru calitatea oferita
Stelute:7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu