Faceți căutări pe acest blog

luni, 21 ianuarie 2013

Crema de ochi antirid Ecollagen 3D+ de la Oriflame


Am achizitionat aceasta crema din catalogul Oriflame din curiozitate, deoarece am auzit ca este bine sa te dai in jurul ochilor cu crème care contin cofeina. Aceasta crema de ochi cu textura de gel, ca mai toate cremele de ochi pe care le-am avut pana acum, are un efect racoritor la aplicare. Imi place felul in care se poate aplica, iti dai imprejurul ochilor si pe pleoape cu un aplicator in forma de biluta care aluneca usor. Nu stiu insa ce efect au cremele de ochi in general, mi se par pierdere de bani pana acum, n-am gasit una sa zic ‘oau!’. Poate efectul racoritor isi merita banii, cine stie. Oricum, eu folosesc seara crema de fata si pentru ochi, iar ziua crema de ochi deoarece crema actuala cu FPS imi irita ochii daca dau pe langa ei ori pe pleoape. In principiu, as mai cumpara aceasta crema-gel de ochi, deoarece are aplicare usoara, contine si cofeina si are textura lejera.
Raport calitate pret: ok
Stelute: 8/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu