Faceți căutări pe acest blog

vineri, 11 ianuarie 2013

Balsam pentru scalp si par sensibil Alverde



Am achizitionat balsamul din magazinul DM si pot spune ca desi nu prea aveam mare incredere in acest produs, mi-a deposit asteptarile. Dupa folosire, parul nu mi se ingrasa ca de la alte balsamuri, iar scalpul se simte protejat, probabil de la extractul de mesteacan ori celelalte component natural. Dupa uscare, parul imi este matasos si straluceste, iar pretul este unul rezonabil de aproximativ 10 roni. L-as mai achizitiona in viitor, daca nu as avea o pasiune pentru schimbatul cosmeticelor de orice fel si probatul altora noiJ
Raport calitate pret: foarte bun
Stelute: 9/10

2 comentarii:

  1. E foarte bun si samponul cu cafeina de la Alverde si masca pt par deteriorat. Imi plac mult produsele lor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Voi incerca, multumesc pentru pont!

    RăspundețiȘtergere