Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 30 ianuarie 2013

Pasta de dinti Parodontax




Am achizitionat pentru prima oara aceasta pasta acum cativa ani, cand gingiile mele erau foarte sensibile si sangerau la fiecare periaj cate putin. Dupa folosirea acestei paste de dinti in asociere cu mersul regulat la dentist pentru detartraj, periaj& stuff, plus folosirea atei dentare, apei de gura si periutei electrice, pot spune ca gingiile mele sunt sanatoase. Ma mandresc cu dantura mea si spun fara modestie ca e de nota 10. Defapt, dentistii pe la care m-am perindat de-a lungul timpului au spus-o. Destul despre mine, sa trecem la pasta de dintiJ Parodontax Gentle Whitening mi se pare cea mai bune dintre tipurile de pasta de dinti din aceasta gama existente pe piata la ora actuala. Nu stiu daca pasta chiar are efect de albire, insa imi mentine dintii albi chiar daca beau foarte multe ceaiuri, despre care se stie ca pot pata dantura. Insa pot spune ca nu doar pe mine ma incanta faptul ca am gingiile sanatoase datorita intr-o mai mica sau mai mare masura acestei paste de dinti. Anumite persoane din anturajul meu care au incercat aceasta pasta, nu au mai lasat-o. Desigur, trebuie sa treci prin obstacolul impus de gustul sau oarecum ciudat mentolat-sarat sau de culoarea sa maronie. Odata ce te-ai obisnuit cu gustul, in 2-3 saptamani, poate chiar mai mult, vei vedea ca ingredientele active natural din plante pe care le contine Parodontax, iti vor face bine daca ai problem cu gingiile. Pretul unii l-ar considera piperat, 18 lei aproximativ in supermarket. Totusi, pentru cat timp tine o pasta de dinti, eu zic ca merita. In plus, te scapa de vizitele dese la dentist unde oricum ai cheltui o groaza de bani.
Raport calitate-pret: bun
Stelute: 9/10



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu