Faceți căutări pe acest blog

vineri, 25 ianuarie 2013

Masca de par cu acid lactic, L'Oreal Professionnel Serie Expert

(imagine preluata de pe siteul aoro.ro, eu mi-am aruncat cutia inainte sa-i fac poze)
Am comandat aceasta masca de par (Masca de par cu acid lactic: L´Oréal Professionnel Série Expert Absolut Repair Cellular) la prima comanda de pe aoro.ro, la gramaj de 75ml. Nu am vrut sa cumpar mai mult, deoarece nu stiam exact ce calitate are, plus ca citisem vrute si nevrute despre cei de la aoro. Mi-am luat inima in dinti si am facut comanda, achizitionand-o alaturi de samponul Matrix Biolange si Elixirul pentru volum Joico. Cel mai incantata am fost de masca, deoarece mi-a ajuns destul de mult, vreo 3 luni, asta in conditiile in care ma dadeam cu ea in medie de doua ori pe saptamana.  Pot spune ca mi-a lasat parul stralucitor si fin. In plus, are un miros super. Nu garantez pentru alte produse de pe acest site ori pentru alte produse decat masca care mi-a fost trimisa mie. Poate am avut noroc ori asa sunt toate. Nu stiu daca urmatoarea o sa o comand de pe acelasi site sau de pe altele din Anglia. Astept inca prima comanda plasata pe un site din UK, insa inca nu vrea sa apara. Ma gandesc ca produsele din tarile dezvoltate sunt mult mai bune calitativ decat cele produse special pentru Europa de Est, cam acesta este argumentul meu principal. In plus, preturile, in cazul in care prinzi ceva promotii, sunt cam la fel, ba unele mai ieftine decat pe siteurile romanesti.  Om trai si om vedea!

Raport calitate pret: ok
Stelute: 9/10 

Un comentariu:

  1. si mie mi-e teama sa pun o comanda pe aoro, mi se par dubios de mici preturile lor :-s si am auzit de multe care au patit-o...

    RăspundețiȘtergere