Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 16 martie 2013

Crema de galbenele Melkfett


Dupa o saptamana de absenta pe scena parerilor despre produse cosmetice si un numai, am simtit nevoia sa scriu cateva randuri despre crema de galbenele. Momentan, folosesc crema de galbenele Melkfett. Produsul este de proveniente germana, cel putin aceasta este limba care predomina pe ambalajul de 250 ml.  Avand consistente unei vaseline, crema este benefica pentru hidratarea pielii in perioade de frig intens, ori pentru ingrijirea pielii de pe zonele foarte uscate. Personal, o folosesc pentru talpi, coate si maini. Vaselina sau crema de galbenele, imi hidrateaza bine pielea, singura problema e ca aceasta ramane cam unsuroasa dupa aplicare. Insa cum un am gasit un produs perfect inca si nici un stiu daca voi gasi, aceasta crema imi satisface nevoile pielii cu brio. Mai mult, pretul este unul bun, eu cumparand-o cu 9 lei de la farmacie.
Raport calitate/pret- excelent
Stelute: 9,5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu