Faceți căutări pe acest blog

vineri, 11 ianuarie 2013

Crema Isis Pharma Glyco –A 12%



Crema Isis Glyco –A se doreste a fi o crema potrivita pentru exfoliere sau peeling usor care poate fi facut de oricare dintre noi in intimitatea propriei case. Este simplu de facut, doar intinzi crema in cantitate mica pe fata, astfel incat aceasta sa poata patrunda bine in piele. Imediat vei simti niste intepaturi usoare sau piscaturi, insa vor trece imediat. Daca continua ori ai alte reactii adverse gen inrosirea fetei, este recomandata intreruperea tratamentului.
In prima zi de folosire am fost destul de entuziasmata prima dimineata dupa, insa tare mi-e acum dupa 3 saptamani de folosire ca o fi fost doar efectul placebo. Pielea mi-e moale acum, dar nu stiu daca e de la crema ori de la uleiul de argan folosit peste seara la culcare. Toate acestea impreuna cu mineralele pentru piele, par si unghii ori vitamin A adaugata in crema de zi ori sportul practicat s-ar putea sa aiba efectul pe care-l simt: o piele moale si fina. Nu bag mana-n foc ca ar fi de la crema, ba chiar mi-e cam lene sa ma dau cu ea zilnic, seara, mai ales ca gustul ei ma priveaza de pupici pe fataJ
Crema se foloseste seara, in primele doua saptamani o sata la doua zile, dupa care in fiecare seara pana la terminarea tubului. Se utilizeaza in anotimpurile reci, cand soarele nu este atat de puternic, ajutata de o crema de zi cu FPS mare. 
Am luat-o in special pentru eliminarea petelor maronii, pentru ca se presupune ca face un peeling usor si chiar pregateste tenul pentru un peeling profesional. Nu am vazut niciun rezultat in ceea ce priveste petele. O sa incerc cu lamaie si cu crema de la farmec impotriva petelor.
Per total, e ok insa nu as mai cumpara-o, mai bine imi fac un scrub natural cu zahar si ulei de maline ori cafea sau malai. Pretul: 30-35 de lei, depinde de unde o iei.
Raport calitate pret: asa si asa
Stelute: 5/10

Un comentariu: