Faceți căutări pe acest blog

duminică, 20 ianuarie 2013

Crema de fata Yves Rocher, cu Omega 3, 6, 9



Am primit aceasta crema cu acizi grasi Omega cadou la o comanda Yves Rocher. In prima instanta n-am prea avut incredere in capacitatile ei, sau in faptul ca m-ar ajuta oarecum. Am observant ca este o crema destul de hidratanta adresata in special tenului uscat. Chiar daca eu am tenul mixt, am folosit-o pe timp rece, toamna-iarna. Crema are o textura densa, nu este una fluida, insa intra in piele intr-un timp relativ normal, fata nu ramane unsuroasa dupa aplicare. Eu am olosit-o si pentru ochi, gat si decolteu, nu m-a iritat. N-as cumpara-o, deoarece pretul cremelor Yves Rocher este destul de piperat raportat la calitatea oferita. Oricum, este o crema ok care poate fi folosita atat pe timp de zi cat si pe timp de noapte.
Raport calitate pret: pret cam ridicat pentru calitatea oferita
Stelute: 7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu