Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 16 ianuarie 2013

Demachiantul Nivea Q10



Demachiantul de la Nivea mi s-a parut unul bun, bland cu tenul, care curata bine. Problema e ca spre deosebire de experienta cu apa micelara, cu demachiantele crema simt nevoia sa maid au cu ceva dupa, de exemplu un tonic. Acest lucru mi se cam pare pierdere de timp si bani, asa ca de acum inainte, dupa ce termin demachiantul de la Yves Rocher, voi apela la lotiuni micelare maimult, sau ape termale. Sper sa gasesc produse la preturi bune si de calitate, desigur. Despre demachiant nu mai am sa va spun mare lucru, decat ca l-am folosit si pe zona ochilor si e ok, nu ustura si nu produce iritatii, cel putin mie una nu mi-a produs. Consider ca poate fi folosit cu incredere iar pretul e cam 20 de lei in supermarket, raport calitate pret ok, zic eu.

Raport calitate/pret: ok
Stelute: 8/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu