Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 16 ianuarie 2013

Apa micelara Yves Rocher



Am achizitionat apa micelara Yves Rocher cu ocazia unei comenzi online, mai mult deoarece eram curioasa cum este cadoul oferit gratis, un parfum despre care o sa vorbesc alta data. Nu prea aveam mare incredere in aceasta apa micelara, insa este destul de ok. Nu mi-a iritat tenul sau zona ochilor si a curatat bine impuritatile. Nu are miros puternic, ceea ce este bine, mai nou nu prea mai support mirosurile din produsele cosmetice. Pot spune ca am terminat-o cu drag, ara sa ma chinui cu gandul la urmatoarea crema sau lotiune de curatat pe care o voi achizitiona. Daca nu mi-ar placea atat de mult sa experimentez, as achizitiona-o din nou, spre surprinderea mea a fost un produs ok, dar cam scump, 42lei parcaL La pretul acesta, data viitoare iau Bioderma Sensibio sa vad cum e, am citit reviewuri bune, dar trebuie testat pe pielea mea. Nu prea am incredere in reclame.

Raport calitate pret: asa si asa
Stelute: 8/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu