Faceți căutări pe acest blog

vineri, 1 martie 2013

Gel anticelulitic Botanis cu Ardei Iute


La ultimele masaje anticelulitice, pe pielea mea a fost folosit acest gel cu Ardei iute. Pot sa va spun ca in momentul in care scriu acest review, la aproximativ 4 ore dupa masaj, nu a trecut senzatia de caldura intensa oferita de acest gel. Acest lucru poate sa insemne ca pielea mea inca simte efectele masajului, iar cu putin noroc si truda, sa speram ca pe viitor se va tonifia. Doamna care imi face masajul anticelulitic, spune ca sunt bune aceste creme ori geluri care au in compozitie ardei iute, cafeina, ceai verde etc. In cazul acestui gel de culoare rosie, domina evident extractul de ardei iute. Din cate am citit, ar fi bun si pentru persoanele care sufera de reumatism, datorita caldurii emanate in urma masajului. Dupa masaj, pielea mi-a ramas fina, masajul asociat cu acest gel anticelulitic avand si rol exfoliant. Se gaseste la magazinele naturiste, gramaj 500 de ml, in jur de 15-20 lei.  Eu sunt multumita de efectele sale.
Raport calitate pret: foarte bun
Stelute: 9,50/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu