Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 27 februarie 2013

Pasta de dinti Sensodyne Whitening


Din dorinta de a gasi cel mai bun produs pentru dinti sensibili, am incercat pasta de dinti Sensodyne. Pentru ca sunt interesata si de pastrarea albului dintilor, am ales variant Whitening. Am achizitionat pasta de dinti Sensodyne Whitening din supermarket, la pretul de aproximativ 20 de lei. De-a lungul folosirii acestui tub de pasta, pot sa spun ca n-am avut nicio reactive de genul ‘oau’. Mi s-a parut o pasta de dinti obisnuita din categoria acelora cu pret mai piperat si care se vor a fi de calitate. Insa dintii mei au ramas la fel de sensibili, aceasta pasta nu a diminuat gradul lor de sensibilizare la rece sau dulce. In accea ce priveste albul dintilor, n-am putut observa vreo schimbare, oricum dintii mei sunt destul de albi. Prin urmare, parerea mea fata de aceasta pasta este oarecum neutra. Raman la Parodontax pentru moment, dar mai testez.
Raport calitate pret: asa si asa
Stelute: 7,5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu