Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 6 februarie 2013

Palmer’s Cocoa Butter Daily Facial Lotion SPF 15


Am cumparat lotiunea zilnica cu protectie solara creata de Palmer’s, deoarece crema de la Aslavital imi era pe terminate si aveam nevoie de o alta crema de zi. In ceea ce ma priveste, crema de zi trebuie sa fie hidratanta, antirid si neaparat protectie solara minim 15. Daca iarna protectia solara trebuie sa fie de minim 15, vara prefer o crema lejera cu factor de protectie solara minim 30. Este cercetat faptul ca expunerea la soare puternic cauzeaza cele mai multe riduri. Pe langa riduri, soarele poate cauza si pete. Prin urmare, incerc sa ma protejez cat de mult pot de toti factorii de mediu nocivi.
Sa va povestesc mai multe despre lotiune care defapt are consistenta unei creme. Aceasta vine ambalata intr-un recipient de 100ml, suficient zic eu cat sa-mi ajunga pana la inceputul verii. Este o crema ok pentru iarna, cam grasa pentru tenul meu mixt, insa asigura protectie impotriva frigului, iar acesta este un punct forte. Crema este de culoare alba, ceea ce nu-mi prea place este mirosul care nu aduce deloc a crema. Nu sunt adepta mirosurilor puternice, deoarece acestea  aduc dupa sine agenti iritanti, insa un miros subtil dragut natural e chiar placut. Din pacate aceasta crema nu-l are. Oricum, este o crema de nivel mediu, parerea mea, prefer Aslavital in locul acesteia, insa daca am cumparat-o, o folosesc pana la capat cat timp nu-mi face rau. Am achizitionat crema de pe un site din UK, a costat aproximativ 7 euro, un pret decent pentru o crema de fata, mai ales ca este destul de mare.
Raport calitate pret: ok
Stelute: 7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu