Faceți căutări pe acest blog

vineri, 8 februarie 2013

Lotiune tonica Nivea pentru ten normal/mixt


Am cumparat aceasta lotiune tonica acum vreo jumatate de an din Kaufland. Am fost atrasa de marca si de faptul ca aveam nevoie de ceva fresh pe fata dupa demachiere. Toate bune si frumoase, am zis ca Nivea e companie care dainuie pe piata de ani buni, demachiantul Q10 mi-a placut, asa ca ramanea de ales lotiunea tonica. Am luat-o fara foarte mari ezitari, m-a atras si pretul acceptabil, circa 15 lei pentru 200 de ml. Toate bune si frumoase pana am testat-o pe pielea mea. Din pacate, nu stiam prea multe despre cititul etichetei produselor cosmetic la acea vreme, asa ca nu am observant continutul de alcoolL Dupa mai multe aplicari, tenul meu nu prea mai agreaza tonicul, cred ca datorita continutului de alcool care face si din miros ceva cam neagreat de nasul meu sensibil.
Ce sa mai zic, poate unora le place si le e prielnica aceasta lotiune tonica, ins ape mine m-a dezamagit. M-a invatat ca daca incerci anumite produse de la o anumita firma si cele incercate ti-au placut, nu inseamna cu necessitate ca va fi la fel cu cele care vor urma. Dar totusi, trebuie incercat, altfel nu ai de unde sa stii…
Raport calitate pret: nu prea vad calitatea…
Stelute: 3/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu