Faceți căutări pe acest blog

joi, 14 februarie 2013

Crema Optimals impotriva petelor Oriflame


Am cumparat destul de multe produse de la Oriflame de-a lungul timpului. Pot spune ca aceasta crema impotriva petelor este destul de buna. Mie mi-a lasat fata hidratata, chiar daca nu mi-a scos peteleJ In general cremele de fata de la Oriflame mi s-au parut ok, cel putin in ceea ce priveste raportul calitate pret. Aceasta este o crema de noapte care poate fi achizitionata in ambalaj de 50ml. Are consistenta unei creme gidratante iar pielea ramane fina dupa aplicare. Surioara ei de zi vine ambalata la acelasi gramaj, avand in plus protectie solara care ajuta la prevenirea petelor. Per ansamblu sunt produse ok, asta daca nu va permiteti produse mai scumpe. Personal prefer cremele de la Ana Aslan, insa acestea de la Oriflame nu mi-au displacut. Depinde de fiecare in parte ce anume agreaza.

Raport calitate-pret: ok
Stelute: 8/10

2 comentarii:

  1. Mi-a placut tonul review-ului tau si modul in care ai descris produsul, chiar acum cantaream daca sa imi iau cea pentru piele uscata. Mersi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, sper sa ti se potriveasca:)

    RăspundețiȘtergere