Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 23 februarie 2013

Capsula de slabit


Printre incercarile mele de a slabi se afla si aceasta capsula de slabit. Am utilizat-o acum 3-4 ani, cand inca credeam ca o pastila minune ma va salva de povara kilogramelor in plus. Datorita spiritului meu economic mi-a fost cam greu sa dau 100 ron pe o cutie de 30 de pastile, insa mi-am zis ca pentru scopul acesta, merita. Zis si facut, m-am indreptat spre o farmacie si mi-am cumparat nerabdatoare o cutie cu aceste pastile. Inca din prima zi de utilizare am inceput sa imi simt tot timpul gura uscata, desi beam destula apa. Mai mult, ma simteam foarte agitate si parca putin pe alta lume. Mancam destul de dietetic, nu faceam sport si luam pastila. Am luat-o cam 2 saptamani, apoi n-am mai putut, nu ma simteam bine de la ea, pe deasupra imi dadea si insomnii. Asa ca, pastilele ramase cred ca le-am aruncat daca bine tin minte. De slabit, am slabit ceva, cam 2-3 kg, insa nu a meritat atata chin. Am auzit si de cunostinte care au slabit mai mult, insa dupa ceva timp le-am vazut si pusesera la loc. Cred ca ideea de baza e sa slabesti cu mancat sanatos si sport, plus ajutoare gen ceaiuri naturale si apa multa. Desigur, uneori iti vine sa mananci si lucruri interzise intr-o dieta, dar daca o aci, inghite galusca sau puiul KFC si treci mai departeJ Maine e o alta zi, ba chiar orele urmatoare sunt noi inceputuri.
Raport calitate pret: L
Imagine preluata de pe webfarm.ro 
Stelute: 2/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu