Faceți căutări pe acest blog

duminică, 3 februarie 2013

Ulei de migdale presat la rece


Ma gandeam zilele acestea ca ar trebui sa recurg iarasi la tratamente naturiste gen uleiuri naturale ori unturi, deoarece mi mai bune si mai ieftine decat produsele cosmetice folosite pana acum. Totusi, vara as trece la folosirea unei crème lejere sau a unei ape natural racoritoare. Uleiurile sau unturile de corp le prefer pentru anotimpul rece. Cu siguranta se pot prepara crème naturale pentru vara, insa nu stiu cat de mult rezista, tinand cont ca nu as adauga conservanti de niciun fel (doar de aceea sunt naturale). Uleiurile si unturile rezista si fara conservanti, si nici nu trebuie sa depun vreun efort pentru a le prepara, le iau de-a gataJ
Despre uleiul de migdale pot spune doar ca este foarte bun. Am achizitionat anul trecut un flacon de 10ml de la un magazine naturist, la pretul de 6 lei. Mi-a placut mult faptul ca e un ulei usor, care lasa pielea moale si catifelata. Din cate am citit, este bun pentru ameliorarea ridurilor din jurul ochilor si pentru demachiat. M-a enervate doar sticluta aceea in care era ambalat, pana cadea o picatura ma plictiseam. Dar presupun ca mai bine asa, decat sa curga mai mult decat e necesar si sa se termine rapid. Oricum, abia astept sa-l reachizitionez, m-am saturat de gelurile pentru ochi.
Raport calitate pret: foarte bun
Stelute: 10/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu