Faceți căutări pe acest blog

vineri, 1 februarie 2013

Pantene Ice Shine Serum- Ser stralucire


Am achizitionat acest ser pentru stralucire marca Pantene, acum doi ani din Anglia. M-a atras faptul ca la noi nu vazusem asa ceva, plus ca era ultimul produs ramas pe raft. M-am gandit ca asta denota ca e un produs bun. Desigur, daca stai sa te gandesti, nu are cum sa decurga neaparat lucrul acesta din observatia respectiva, asa ca cu siguranta ingredientul major al deciziei mele a fost dorinta de a-mi cumpara ceva frumos si util, avantajos la pret. La acest lucru se adauga dorinta de a testa produse noi.
Acum, sat rec la descrierea produsului. Serul vine ambalat intr-un recipient de 50 ml, dotat cu pompita. Astfel, e usor sa-ti torni in palma doza suficienta in functie de lungimea parului. Pentru un par lung, trei apasari  sunt suficiente, depinde si cat de des ai parul. Mi-a placut foarte mult mirosul, textura care imita un gel subtire si putin uleios, aplicarea usoara si faptul ca protejeaza de caldura feonului. Gelul se aplica pe parul sters bine cu prosopul, apoi se aranjeaza ca de obicei. Parul ramane moale si stralucitor. Totusi, imaginati-va o stralucire subtila, cel putin pe parul meu. Per ansamblu, produsul este bun si dureaza mult. Cand l-am achizitionat costa 4 lire.

Raport calitate pret: asa si asa
Stelute: 8,5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu