Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 13 februarie 2013

Crema depilatoare rapida Farmec


Pot spune ca am folosit de multe ori crema depilatoare rapida din gama Farmec si sunt multumita de efecte. Spre deosebire de crema depilatoare normala din aceiasi gama, aceasta actioneaza mai repede. Oricum, e destul de greu pentru mine sa stau cu crema 10 minute, asa ca am optat pentru cea rapida. Mai nou insa, ma epilez cu ceara. Am observant ca parul nu-mi mai creste asa des si repede. Dar sa revenim la crema depilatoare. Un tub imi ajungea pentru doua aplicari pe picioare, axile si inghinal. Bine, eu puneam in strat gros, cum dealtfel si este indicat, insa poate alte persoane nu sunt asa paroaseJ Dupa ce stateam intre 3 si 5 minute spalam cu apa ajutata de un burete cu care frecam pielea sporadic. Pielea devine fina, pacat insa ca in cateva zile apareau iar firele de par. E adevarat ca nu e senzatia aceea de par aspru ca dupa lama, dar nici nu e ca dupa ceara… Tot ce pot spune este ca inafara mirosului degajat de crema cat timp stai cu e ape piele si par, totul e super. Mi se pare o crema depilatoare foarte buna, iar pretul este foarte bun, cam 7 lei, depinde de unde o achizitionezi.
Raport calitate/pret- excelent
Stelute: 9/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu