Faceți căutări pe acest blog

luni, 25 februarie 2013

Ceai de slabit cu Goji


La indemnul mamei mele, am cumparat ceaiul de slabit cu Goji. Am gasit acest ceai in Kauland, la reducere de la 6, 99 la 5, 99 leiJ Cand am vazut ca e redus, ca toti doritorii de economii, am zis sa iau doua cutii. In caz ca nu sunt satisfacuta de el, pot oricand sa-l dau cadou mamei mele care e foarte multumita de efectul sau. Mi-a spus ca il considera mai bun decat ceaiul verde antiadipos Sanye. In cazul meu, nu si-a facut la fel de bine efectul in ceea ce priveste tranzitul intestinal, insa nu e rau. Cred ca e bun pentru detoxifierea organismului, asemeni oricarui ceai natural. Gustul ceaiului este mult mai placut decat al ceaiului Sanye ori a altor ceaiuri pe care le-am baut gen ceai de papadie, hepatoprotector ori anghinare. Ceaiul de slabire cu goji are un gust placut de plante. Voi mai consuma acest ceai, nu ma astept de la el la multe in ceea ce priveste slabitul, insa are un gust placut.

Revin dupa cateva saptamani de consum al ceaiului cu Goji si va spun ca il apreciez mai mult decat initial. Acum il consider mai bun decat ceaiul verde Sanye, deoarece are gust mai bun, efectul detoxifiant fiind cam acelasi. O sa-l cumpar in detrimentul ceaiului Sanye.
Raport calitate-pret: ok
Stelute: 9/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu