Faceți căutări pe acest blog

vineri, 15 februarie 2013

Gel anticearcan Mineralactiv Aslavital


La inceput mi-a placut. Gelul anticearcan din gama Mineralactiv imi oferea o senzatie racoritoare in jurul ochilor. In plus, aplicatorul special face intinderea gelului usoara pentru cele care sufera de sensibilitate in zona ochilor. Si cum pielea din jurul ochilor este destul de sensibila si subtire, mi s-a parut o idee buna sa-l folosesc. Problema e ca n-am observant nicio imbunatatire la nivelul cearcanelor ori al ridurilor ori al pielii…In plus, l-am folosit acum cateva zile si a inceput sa ma usture in zona respectiveL Am incercat operatiunea din nou, crezand ca poate o fi fost alta cauza. Insa fenomenul s-a produs iarasi, de data asta doar senzatia de usturime. Prin urmare, o sa ajunga la gunoi, noroc ca mai am putin din el..Poate pentru alte persoane este ok.
Raport calitate –pret: nu este scump daca nu mi-ar fi provocat neplaceri ar fi fost ok
Stelute: 3/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu