Faceți căutări pe acest blog

luni, 11 februarie 2013

Gel de dus Yves Rocher Vanilla


Actualmente folosesc acest gen de dus cu miros de vanilie burbon si pot spune ca imi place mirosul. Eu sunt o fana a mirosului de vanilie, insa al mirosului nu foarte dulceag incat sa te apuce greataJ In ceea ce priveste mirosul si cantitatea, acest gen de dus le stapaneste pe amandoua foarte bine. Ingredientele gelului de dus nu-l fac inca bio, chiar daca extractul de vanilie burbon este recomandat ca fiind unul bio. Oricum, nici nu se pretinde ca gelul de dus ar fi bio, insa in zilele noastre mi se pare ca toti producatorii folosesc acest cuvant pentru a lua ochii clientilor (metaforic vorbind, firesteJ).
Am comandat acest gel de dus de cateva luni bune si inca mai am un sfert din el (poza a fost facuta mai demult). Acest lucru nu se datoreaza lipsei mele de igienaJ ci capacitatii gelului de a face spuma, plus ca al meu are 400ml. Il gasiti insa si in varianta mai mica, pentru cei interesati. Oricum, daca face spuma multa la o cantitate mica, nu stiu ce sa zic..o contine ceva concentratie mai mare de chimicale? Un expert s-ar pricepe mai bine, eu va pot spune doar parerea mea despre produs.
Prin urmare, ador mirosul, tine mult incat ajungi sa te plictisesti de el si pretul e bun, 25 de lei. In privinta ingredientelor insa, ma abtin sa comentez, pe viitor voi incerca sa folosesc produse mai naturale.

Raport calitate pret: bun
Stelute:8/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu