Faceți căutări pe acest blog

luni, 18 februarie 2013

Gel intim Lactacyd Femina


Acesta este primul gel intim achizitionat, prin urmare nu prea am termen de comparatie. O sa incerc insa sa-mi spun parerea despre el, fara a-l raporta la alte produse de gen. L-am achizitionat in urma numeroaselor reviewuri pozitive citite pe seama lui. Ce pot sa spun e ca mi se pare un gel bun pentru spalare intima, nu ma irita si are un miros subtil, proaspat. Varianta cumparata de mine e verde-albastrui, ocean resh, insa am vazut mai raspandita in magazine culoarea roz. Pentru spalare este suficienta o cantitate cat un bob de mazare.  Face o spuma usoara. Senzatia pe care o lasa este usor racoritoare. Cel mai important ingredient al gelului este acidul lactic care ajuta flora genitala la lupta impotriva bacteriilor nocive, prin pastrarea unui PH optim. Per total e un gel bun, astept sa achizitionez si variant roz, desi cred ca acest flacon de 200ml o sa imi ajunga destul de mult timp chiar daca il folosesc zilnic. Cost: aprox. 20 lei in farmacii, mai putin in supermarchet.
Raport calitate pret: ok
Stelute: 9/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu