Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 20 februarie 2013

Balsam leave-in Senscience

Am achizitionat acest balsam leave-in Senscience de pe un site din UK, deoarece aveam nevoie de un balsam care sa imi protejeze parul de caldura feonului si soare. In plus, vroiam  ceva care sa poata fi aplicat lejer si rapid pe par. Asa m-am gandit ca un balsam leave-in mi-ar putea indeplini aceste dorinte. In urma descrierii de pe siteul respectiv, acest balsam se potrivea destul de bine cerintelor mele, iar pretul a fost unul acceptabil. Balsamul se aplica cu ajutorul unui pulverizator care ajuta distribuirea acestuia pe o portiune mai mare.
Efectele balsamului le-am observant de la prima aplicare: par mai usor de pieptanat, parum foarte subtil, nu incarca parul deloc. As sugera aplicarea lui pe parul ud, dupa spalare. Daca-l uscati cu feonul, parul va fi protejat si coafura va arata natural.Ofera si o stralucira subtila, insa cel mai mult ma incanta faptul ca imi simt parul usor, ca si cand nu as fi aplicat nimic pe el.
Nu am folosit multe produse de acest gen, insa pentru moment pot spune ca acest balsam leave-in ma multumeste. Dar, parca as vrea totusi ceva mai mult, voi vedea pe parcurs daca produce si alte efecte ori daca in viitor voi gasi produse mai bune.
Raport calitate pret: ok 
Stelute: 9/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu