Faceți căutări pe acest blog

joi, 7 februarie 2013

Crema de par cu petrol Vivanatura impotriva caderii parului


In ultimul timp am incercat mai multe produse pentru regenerarea parului, printre care si masca cu petrol si plante de la Vivanatura impotriva caderii parului. Am citit cateva reviewuri pozitive si am zis sa purced la achizitionarea ei. Nu am gasit-o in farmacii, insa am cumparat-o din primul magazin naturist in care am intrat. Cea care vindea produsele mi-a prezentat doua variante, un tub mic de aproximativ 100 ml si celalalt mai mare, de 250 sau 300, nu-mi mai  amintesc exact. L-am achizitionat pe cel mic la pretul de 8 lei, deoarece am preferat sa incerc prima data produsul. In acea zi mi-am si aplicat masca pe parul umed si am tinut-o in parul acoperit de un prosop cam 30 de minute. Timpul de actionare se recomanda a fi intre 15 si maxim 45 de minute. Masca sau crema de par are o consistenta cremoasa, culoare alba si pretinde a fi alcatuita din produse naturale, extracte de plante, petrol, gaz. Am aplicat masca pe lungimea parului si pe scalp, mi-a ajuns doar o aplicareL Tot speram sa imi ramana de inca una, dar in zadar. In timpul aplicarii m-a lovit mirosul puternic de petrol, insa nu atat de puternic incat sa fie foarte deranjant. Inconvenientul ar fi ca se spala foarte greu, trebuie mai multe samponari, iar mirosul de petrol a persistat in par si a doua zi. Desigur, nu va imaginati un miros greu in par, ci subtil, dar il simteam. Parul a iesit matasos si stralucitor dar s-a ingrasat a doua ziL E posibil sa aiba efect impotriva caderii parului, simti cum ingredientele din masca actioneaza la nivelul scalpului. Sper ca aceasta actiune sa fie una benefica, eu nu ma mai incumet pe moment sa o reachizitionez, desi pare ok. Totusi, cam mare pretul daca tii cont ca tubul de 8 lei a ajuns o singura data pe un par mediu spre lung cu densitate medie. Oricum, merita incercata, o sa-mi fac curaj in viitor.
Raport calitate pret: cam scumpa, desi nu pare la prima vedere
Stelute: 8/10


Un comentariu:

  1. si eu am avut-o in ambalaj mic si tot asa, mi-a ajuns doar o data :( Dar am auzit ca multe fete o folosesc doar la radacina, nu si pe lungime, iar atunci ajunge de multe ori si are oricum efect.

    RăspundețiȘtergere