Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 16 martie 2013

Sampon uscat Balea


Am un par care se ingrasa rapid la radacini, iar in rest e uscat din cauza vopsirii repetate. M-am gandit ca un sampon uscat ar mai prelungi cu o zi perioada in care pot sa-l tin dezlegat, fara sa arate nespalat. Prin urmare, am recurs la un sampon uscat. Primul sampon uscat achizitionat este de la DM, marca proprie, Balea. Acesta este usor de folosit, tubul trebuie agitat inainte de pulverizarea de-a lungul radacinei. Toata operatiunea trebuie facuta mentinand o distanta de aproximativ 10 cm fata de radacina, iar daca este posibil, inchideti ochii pentru a evita patrunderea spray-ului. Parul va ramane cu o película albicioasa, gen pudra, care trebuie amestecata cu degetele in par, pentru a fi dispersata si totodata pentru o mai buna absorbtie a sebumului din par. Efectul final un se poate compara cu un par proaspat spalat, insa este destul de satisfacator. Veti mai putea sta cu parul nespalat inca o zi, in caz de urgenta. Recomand samponul uscat pentru toate persoanele carea u parul gras si necesita spalare in fiecare zi ori o zi si o zi, pentru a un agresa foarte tare parul. Pret, aproximativ 10 lei in magazinele DM.
Raport calitate pret: ok
Stelute: 8/10


Un comentariu:

  1. si eu l-am avut, dar nu mi-a placut asa mult comparativ cu altele. Daca il vezi prin magazine, incearca-l pe cel de la Syoss, e preferatul meu

    RăspundețiȘtergere