Faceți căutări pe acest blog

duminică, 3 martie 2013

Gel Supliform anticelulita si antivergeturi


Am descoperit gelul Supliform acum cativa ani buni, a fost chiar primul gel anticelulitic cumparat. L-am folosit de cateva ori, insa pentru ca gelul se termina destul de repede (variant mica la tub), am renuntat sa-l mai folosesc. Anul trecut am descoperit in farmacii si magazinele naturiste varianta mare a acestui gel, de 500 de ml. Doar am observat-o pe rafturi, n-am cumparat-o, dar probabil in curand o sa il cumpar. Sunt cam sceptica totusi, deoarece ma gandesc ca daca deschid cutia de atatea ori, gelul un se va conserva la fel de bine ca in tub. Dar sa va spun de efectele avute pe pielea mea.
Inca de la prima folosire, am simtit cum pielea mea devine mai fina. Gelul iti da o senzatie racoritoare pe piele, iar mirosul de plante iti induce cam acelasi lucru. Cosnistenta de gel il fac usor de aplicat si se absoarbe foarte rapid in piele. Asta un-l face foarte indicat pentru masaj indelungat, deoarece mainile trebuie sa alunece continuu, iar pentru aceasta este bine a se alterna cu un ulei sau o crema grasa de galbenele. Nu am observat imbunatatiri in ceea ce priveste vergeturile, insa acolo un stiu daca se mai poate face ceva cu vreo crema sau gelJ Per total, mi-a placut aspectul pielii dupa folosire. Pacat ca un tub ajunge atat de putinL si la pretul de 10 lei, e cam scumput.
Raport calitate pret: asa si asa
Stelute: 9, 5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu