Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 16 octombrie 2013

Lapte demachiant Herbagen cu extract de melc

Folosesc acest lapte demachiant cu extract de melc de la Herbagen cam de 3 saptamani. L-am cumparat deoarece eran curioasa sa vad cum sunt aceste produse cu extract de melc. Citisem destule laude despre ele, asa ca am hotarat sa incep cu acest lapte demachiant. Pot sa spun ca un pera m-a incantat la prima folosire, cred ca e mai bun pentru tenurile foarte uscate, mature. Mirosul este unul ciudat pe care un-l pot descrie, oricum un ma atrage si un stiu pe cine ar atrage. Textura este una cremoasa. De curatat, curata ok si lasa pielea hidratata, insa pentru tenul meu mixt nu e un demachiant potrivit. Imi place ca nu-mi irita ochii si chiar daca nu ma incanta mirosul, nici un-mi displace, ma bucur ca nu se mentine pe piele si dispare rapid. Oricum, punctul forte e faptul ca e un produs natural, romanesc si nici nu e foarte scump, 20 lei. Totusi, exista alte produse romanesti cu care m-am impacat mai bine, la un pret mai bun. Pentru cele carora li se potriveste, il recomand. Pentru tenul mixt sau gras, nu.


Stelute:7/10

Raport calitate pret: ok

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu