Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 16 octombrie 2013

Crema de fata Geroccossen pentru riduri profunde


Mi-a placut aceasta crema  de la Geroccossen si cu siguranta o voi cumpara iarasi. Desi nu am riduri profunde, mi-am cumparat crema pentru acest tip de riduri  in speranta ca poate are efect mai puternic decat crema din aceiasi gama pentru riduri superficiale. Mi-a placut cam total la ea: textura usoara, mirosul subtil, felul in care am simtit-o pe ten, faptul ca intra destul de rapid in piele si in special ca o pot folosi chiar si in jurul ochilor, inclusiv pe pleoape, fara sa ma irite. Recunosc ca alte creme sunt difícil de folosit atat pe ten cat si in jurul ochilor. Pacat ca s-a terminat destul de repede, deoarece am folosit-o atat ziua cat si noaptea uneori. Mi-as fi dorit sa fie putin mai racoritoare, in rest e ok total. Data viitoare o voi incerca pe cea pentru riduri superficiale. Pret: 28 lei, in supermarket. (Am aruncat cutia inainte sa fac poze asa ca nu pun poze de data aceasta)
Raport calitate pret: bun
Stelute: 9, 5/10



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu