Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 5 octombrie 2013

Crema restructuranta antivergeturi Gerovital Plant


Tocmai ce am facut un dus si mi-am masat pielea cu aceasta crema dupa ce am sters-o cu prosopul. O folosesc deja de doua saptamani si sunt multumita de ea. Formula sa lejera intra rapid in piele si mirosul e pe placul meu, un iz natural, proaspat de plante. Pe ambalaj scrie ca ar contine un extract ecocertificat de floare de colt, pe langa Ceramide, Omega 3, 6, 9, Vitamina A si E si un complex herbatonic. Dupa ce o folosesc, pielea ramane fina, cu un miros placut, proaspat. Crema are consistenta mai degraba apoasa decat uleioasa si este de culoare alba.
In ceea ce priveste efectul antivergeturi, am destule vergeturi asa ca un stau sa le numar. Din cate am citit, nu prea dispar cu creme, insa sper ca hidratandu-ma atat in interior cat si in exterior, sa nu mai apara altele.
Per ansamblu, sigur o sa o reachizitionez, un am gasit nimic in minus, decat ca are 200ml si nu tine prea mult. Pretul este de aproximativ 12 lei in supermarket.
Raport calitate-pret- foarte bun
Stelute: 10/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu