Faceți căutări pe acest blog

duminică, 28 octombrie 2012

Oral-B satin floss, aţă dentară


Folosesc aceasta ata dentara de cativa ani si pot spune ca sunt multumita de ea. Am incercat si alte tipuri de ata dentara sau alte marci, insa aceasta variant mi se pare cea mai potrivita pentru dantura mea, la un pret rezonabil zic eu (10-14 lei), tinand cont ca ma tine vreo 2 luni.
Am inceput sa folosesc ata dentara la recomandarea medicului dentist. Sunt destul de obsedata de dantura, asa ca imi place sa folosesc produse de calitate, chiar daca pretul este peste medie. In timp, oricum economisesti, deoarece nu investesti atat de mult in dentist.
Dupa folosirea atei dentare simti un gust usor mentolat in gura, si nu raneste gingiile precum alte ate dentare.
Raport calitate pret: bun
Stelute: 9/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu