Faceți căutări pe acest blog

duminică, 28 octombrie 2012

Aparatul Relax & Tone




Aparatul Relax&Tone

Am imprumutat de la mama aparatul Relax&Tone pentru a vedea ce efecte are asupra celulitei. Adevarul e ca vroiam si un masaj bun la spate, dar nu prea se ofera nimeni sa mi-l facaL A incercat putin sora mea aparatul pe spatele meu, cu capul aparatului special pentru acest procedeu, insa nu m-a relaxat ci mai mult m-a revigorat prin tremurici. Bine, masajul a fost facut vreo jumatate de minut, eu stand in picioare.
Acum aparatul a ramas la mine, cu capul special destinat masajului anticelulitic. Am incercat sa-l folosesc de cateva ori, cand nu m-a luat lenea. Daca folosesti si crema de corp (cred ca orice crema de corp e ok) pielea devine intr-adevar parca mai fina dupa un masaj cu aparatul de vreo 20 de  minute. Dupa minutele de tremurat sub diferitele viteze alea aparatului, mana cu care tin aparatul (la viteze mari cu ambele maini) se simt destul de ciudat sub vibratia puternica continua.
Nu am observant alte efecte inafara de pielea fina de dupa masaj, insa nici nu pot spune ca l-am folosit constant, ci doar de cateva ori. Ma cam plictiseste sa-l folosesc, prefer sa ma masez cu propria mana, iar cand am ceva bani in plus, sa ma rasfat cu masaj anticelulitic la salon.
Aparatul a costat vreo 35 de roni, e destul de stabil, si daca aveti rabdare sa va masati, cred ca e ok investitia. Oricum, daca nu l-as fi primit cu imprumut, eu nu l-as fi cumparat, mai ales ca nici mama ori sora mea nu au rabdare sa-l foloseasca.
Raport calitate-pret: ok
Stelute: 4/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu