Faceți căutări pe acest blog

duminică, 14 aprilie 2013

Anticearcan Oriflame


Asemeni multora dintre voi, nici pe mine nu ma ocolesc problemele legate de existenta
cearcanelor. Pe langa aspectul inestetic pe care il au, cearcanele sunt si foarte greu de camuflat. Recunosc ca nu am incercat pana acum multe produse care sa le acopere, insa va voi relata in cele ce urmeaza cate ceva despre unul dintre ele.
Este vorba despre anticearcanul fluid produs de Oriflame. L-am cumparat pentru ca avea un pret atragator, nici 10 lei la promotie, plus ca le pot achizitiona cu discount de la o persoana apropiata. Zis si facut, am asteptat produsul insa recunosc ca un a fost o asteptare frenetica. Mai degraba una linistita, deoarece un ma asteptam la pera multe de la acest produs. Asteptarile mi-au fost implinite, nici n-am obtinut multe de la anticearcanul acesta. Ba mai mult, mi-a luat orice dara de speranta cum ca m-ar ajuta ceva pe viitor. Inca de la prima aplicare am observat textura fluida, apoasa, care un m-a ajutat deloc. Mi-am dat seama ca un e bun de nimic, insa i-am mai acordat vreo 4-5 sanse inainte de a-l pasa mai departe. Poate altora le va fi de folos, insa eu un l-as mai cumpara, ba nici gratis daca mi s-ar oferi un l-as mai folosi.
Raport calitate-pret: nu exista calitate, prin urmare nici nu pot aprecia
Stelute: 0/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu