Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 3 aprilie 2013

Lapte demachiant hidratant Elmiplant


Imi plac multe produse romanesti, asa ca am incercat si laptele demachiant hidratant de la Elmiplant. L-am luat pe cel cu extract natural de gutuie, pentru ten normal sau mixt. Imi place ca are o textura usor fluida care se intinde bine pe piele. Curata urmele de machiaj eficient, il folosesc si pentru curatarea ochilor si un am intampinat probleme cu el. Am folosit pana acum cam un sfert din cantitatea de 200 de ml si pot spune ca sunt multumita de el, mai ales ca nu parabeni, parfina sau coloranti. Se pare ca este un lapte demachiant hidratant destul de bun, cu un usor miros placut fructat si proaspat. Lasa pielea fara urme de machiaj, desi pe la ochi mai ramane mascara sau creion dermatograf, insa ce-i drept un e facut pentru ochi ci pentru ten.  Nu m-a convins sa ma opresc definitiv la el, deoarece eu caut un demachiant universal care sa-mi lase pielea dupa fina si hidratata, fara sa mai fie nevoie de tonic dupa sau poate chiar de crema, asa ca mai caut sa vedem ce gasesc pe piata.
Pretul este unul rezonabil, prin supermarket aproximativ 10 lei.
Raport calitate/pret: bun
Stelute: 9/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu