Faceți căutări pe acest blog

duminică, 21 aprilie 2013

Sampon solid urzica si nuc



Colindand magazinele naturiste, am gasit acest sampon solid cu urzica si nuc produs de Manufactura. Din dorinta de a gasi un sampon natural bun si potrivit parului meu, l-am cumparat. Arata ca un sapun si miroase bine, a plante medicinale parcaJ Imi place cum spala pielea, insa parul meu blond si subtire devine uscat dupa utilizarea acestui sampon solid. Doamna care presenta produsele mi-a spus ca este 100% facut din ingrediente naturale si ca in timp parul meu se va obisnui cu el. Scalpul normal spre gras
este ok cu el, insa parul pe lungime devine pera uscat. Trebuie folosit neaparat balsam sau o masca de par, in cazul parului vopsit, tratat chimic sau uscat. Are culoarea verde, faces puma fina si miroase pe placul meu, natural. L-as mai cumpara pentru a-mi spala pielea tenului si a corpului, o lasa foarte curata si un strange. Pret: 10 lei.
Raport calitate/ pret: ok
Stelute: 8/10



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu