Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 3 septembrie 2014

Sampon Kerastase Specifique Bain Stimuliste pentru par fin, cu tendinte de subtiere


Am folosit de doua ori pana acum acest sampon Kerastase si pot sa spun ca sunt foarte multumita. Folosesc o cantitate mica si face spume mai mult decat alte sampoane, dar cel mai mult imi place felul in care imi lasa radacinile parului-mai pline si aspre. Parul meu este fin si moale, se ingrasa la radacini si se pleosteste rapid, iar pe lungime este uscat. Dupa spalarea cu samponul Kerastase Bain Stimuliste pentru par care se subtiaza, parul meu pare mai bogat si mai puternic. Folosesc pentru lungime crema de par de la Kerastase pentru pastrarea hidratarii si ulei Mithyque Oil de la L’Oreal, produse carora le voi face review curand.  Parul devine stralucitor si placut la atingere pe lungime, se descalceste usor, miroase frumos, si un este deloc incarcat, iar la radacina se partreaza mai “teapan” ( pentru cele cu firul subtire ca si al meu, daca parul sta ca la persoanele cu fir normal, e bine zic eu). Singurul lucru care ma deranjeaza e ca inaspreste lungimea firului de par, ceea ce nu face chiar bine, insa dupa cum am vazut, exista solutii pentru “inmuierea” lungimii. Probabil acest lucru se datoreaza Argininei pe care o are in compozitie. Sper sa ajute si impotriva caderii parului, in special a celui care se rupe.

Imi plac foarte mult consistenta cremoasa si mirosul samponului. Pot garanta pentru cele doua produse de la Kerastase pe care le am ca sunt foarte bune si cred ca in curand voi deveni o fana a gamei. Voi incerca cu siguranta si alte produse, sper sa nu ma dezamageasca. Cam scumpe produsele, dar eu zic ca merita pentru calitatea oferita. Si gama l’Oreal Professional mi se pare foarte buna, mai multe despre aceste produse veti afla in posturile viitoare.
Raport calitate/pret:ok

Stelute: 9,5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu